Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Νέα γενιά MacBook τον Μάρτιο


Τα καινούρια laptops της Apple θα βασίζονται στην πλατφόρμα Sandy Bridge της Intel.
Όσοι έχετε βάλει στο μάτι ένα από αυτά τα όμορφα, αλουμινένια, MacBook Pro, μάλλον είναι καλό να περιμένετε λίγες εβδομάδες ακόμη, καθώς οι περισσότερες πιθανότητες θέλουν την Apple να κυκλοφορεί νέα μοντέλα νωρίς μέσα στον Μάρτιο.
Τα καινούρια MacBook Pro θα βασίζονται στην εξελιγμένη αρχιτεκτονική της Intel με την κωδική ονομασία "Sandy Bridge", κάτι το οποίο μεταφράζεται σε ταχύτερους επεξεργαστές αλλά και πολύ αναβαθμισμένο ενσωματωμένο υποσύστημα γραφικών, ενώ οι καινούριοι επεξεργαστές είναι αποδοτικότεροι καταναλώνοντας λιγότερο ρεύμα.
Παρά το bug που έχει παρουσιαστεί στην αρχική "φουρνιά" mainboards Sandy Bridge, αυτό μάλλον δεν θα επηρεάσει την έγκαιρη κυκλοφορία των καινούριων laptops της Apple. Δίπλα στην αναβάθμιση του chipset θα έχουμε κατά πάσα πιθανότητα κι άλλες βελτιώσεις, σε σημεία όπως σκληρός δίσκος, μνήμη και θύρες επέκτασης.

Η Sony αποκαλύπτει το Xperia Play


Η Sony -σχεδόν- αποκάλυψε το πολυαναμενόμενο Playstation Phone, το οποίο όπως φαίνεται μέχρι σήμερα θα ονομάζεται Xperia Play. Μόνο που το "σχεδόν" έχει... σημασία.

Μάλλον δεν είναι και τόσο... "μυστικό" το ότι σύντομα θα έχουμε κοντά μας το πολυαναμενόμενο Playstation Phone, που ανεπίσημες και... ημι-επίσημες πηγές εντάσσουν στην ευρύτερη οικογένεια smartphones της Sony-Ericsson, "Xperia", με όνομα, απλά, "Play". Και να που, επιτέλους, η Sony-Ericsson αποφάσισε να προχωρήσει σε μια κάπως-πιο-επίσημη ανακοίνωση-αποδοχή της ύπαρξης του.

Η όλη "αποκάλυψη", βέβαια, απέχει από ό,τι θα περίμενε κανείς, και έχει τη μορφή του παρακάτω διαφημιστικού video, που αναρτήθηκε στο Facebook. Όπως μπορείτε να δείτε, αν και δεν αναφέρεται πουθενά κάποιο στοιχείο σχετικά με την ίδια τη συσκευή, το σλόγκαν "Android is ready to play" μάλλον είναι αρκετό, και με λίγη... φαντασία, το "play" φαίνεται να έχει περισσότερη σημασία στη φράση.

Nokia - Apple: βρείτε τις διαφορές!


Η Nokia παρουσίασε μια νέα διαφήμιση προκειμένου να προωθήσει το καινούριο της κινητό Χ3. Γιατί όμως μας μυρίζει iPhone 4;!

Η Nokia προκειμένου να τραβήξει το ενδιαφέρον των καταναλωτών στο νέο της κινητό τηλέφωνο, Χ3 Touch and Type, δημιούργησε και ανάρτησε στοYouTube την παρακάτω διαφήμιση.
Από την αρχή κιόλας του βίντεο είναι ξεκάθαρα εμφανείς οι ομοιότητες με τη διαφήμιση της Apple για το iPhone 4. Οι πρώτες εικόνες δείχνουν τις δυνατότητες της νέας συσκευής, η ανακοίνωση του ονόματος και ο υπεύθυνος σχεδιασμού να περιγράφει, με λόγια που στάζουν μέλι, τα απίστευτα προτερήματα του X3.
Παρακολουθήστε τα δύο βίντεο και δείτε και μόνοι σας τι εννοούμε.


Εμείς αναρωτιόμαστε… έχει εκλείψει τόσο πολύ η φαντασία στις μέρες μας;

Η Google θα αγοράσει τη fflick για $10 εκατομμύρια


Μια νέα υπηρεσία σκοπεύει να «υϊοθετήσει» η Google, την όχι-και-τόσο-επιτυχημένη μέχρι σήμερα fflick, για την οποία είναι διατεθειμένη να καταβάλλει $10 εκατομμύρια.

Η υπηρεσία fflick είναι μια αρκετά έξυπνη ιδέα που όμως, για πολλούς λόγους, «δεν έπιασε». Δημιούργημα τεσσάρων στελεχών του γνωστού site Digg, το fflick παρουσιάζει βαθμολογίες ταινιών χρησιμοποιώντας ως βάση το… Twitter (!) και το «πόσο αυτές έχουν συζητηθεί». Ίσως εδώ εντοπίζεται και ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της υπηρεσίας, αφού αν μια ταινία δεν «έχει συζητηθεί αρκετά», προφανώς δεν θα συνοδεύεται και από τις πλέον αξιόπιστες κριτικές.

Όπως και να έχει, η ιδέα είναι ενδιαφέρουσα και πολλά υποσχόμενη, ενώ η ίδια η fflick ως υπηρεσία είχε ως σκοπό να «απλωθεί» και σε άλλους τομείς, πέρα από τον κινηματογράφο, στους οποίους θα μπορούσε να εφαρμοστεί η τεχνολογική προσέγγιση της (της «εκτίμησης απόψεων χρηστών μέσω κοινωνικών δικτύων»). Σίγουρα η προσθήκη της στην «ομάδα» της Google θα επιτρέψει περισσότερους πειραματισμούς, θα βοηθήσει τη Google στο «social» κομμάτι του Internet όπου πασχίζει να καθιερωθεί ως πρωταγωνιστής, ενώ ίσως είναι δυνατή και η ενσωμάτωση της σε κάποιες από τις υπάρχουσες υπηρεσίες της Google – π.χ. Buzz. Αυτό που δεν είναι γνωστό είναι αν, κατόπιν της εξαγοράς, η fflick θα εξακολουθήσει να υφίσταται ως ανεξάρτητη οντότητα.

Το Facebook μετρά τις επιδόσεις των παιχνιδιών

Ένα νέο εργαλείο που δημιούργησαν δυο developers του Facebook αναλαμβάνει να μετρήσει τις επιδόσεις του υπολογιστή/του browser στα ιντερνετικά παιχνίδια.

Ένα από τα δυνατότερα σημεία του Facebook έναντι των ανταγωνιστών του εντοπίζεται στο πλήθος “social games” που διαθέτει - και που, φυσικά, “τρέχουν” μέσα από τον browser. Δυο developers του μεγάλου κοινωνικού δικτύου αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα εργαλείο μέτρησης επιδόσεων του υπολογιστή και του browser κατά την προβολή τέτοιων παιχνιδιών.

Το JSGameBench, όπως ονομάζεται, μόλις έφτασε στην έκδοση 0.2, ενώ από ό,τι φαίνεται, οι developers του, Cory Ondrejka και Bruce Rogers, θα συνεχίσουν να το αναπτύσσουν - αφού καλύπτει ένα σημαντικό κενό στο χώρο των benchmarking εργαλείων.