Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Συμφωνία Facebook - Warner Bros


Πρόκειται για την πρώτη συμφωνία που σύναψε το κοινωνικό δικτύο με μεγάλο κινηματογραφικό στούντιο και τα περισσότερα από 500 εκατομμύρια μέλη του διεθνώς θα μπορούν πλέον να παρακολουθούν αρκετά από τα φιλμ που θα διατίθενται σταδιακά σε αυτό.



Πρόκειται για μια πειραματική κίνηση, σύμφωνα με τη Warner, θυγατρική της Time Warner Inc, και εκτιμάται ότι η συμφωνία δημιουργεί μια πολλά υποσχόμενη πηγή νέων εσόδων για το κοινωνικό δίκτυο.
To Facebook, το οποίο μέχρι στιγμής βγάζει τα περισσότερα χρήματά του (σε ποσοστό πάνω από 90%) μέσω online διαφημίσεων, σύμφωνα με το Γαλλικό πρακτορείο και το Ρόιτερ με την συμφωνία που σύναψε, θα παίρνει το 30% των εσόδων.
Οι χρήστες του θα μπορούν να πληρώνουν για να δουν την ταινία, χρησιμοποιώντας το “Facebook Credits”, ένα ψηφιακό νόμισμα που μέχρι τώρα χρησιμοποιείται σε πάνω από 400 παιγνίδια (games) και άλλες εφαρμογές του δικτύου.
Αρχικά η υπηρεσία παροχής πλήρων κινηματογραφικών ταινιών (streaming) θα είναι διαθέσιμη μόνο για μέλη του Facebook στις ΗΠΑ.
Η κίνηση αυτή του Facebook δημιουργεί πλέον ανταγωνισμό σε προϋπάρχουσες επιχειρήσεις ενοικίασης online βιντεοταινιών και τηλεοπτικών σειρών όπως η Netflix, ενώ ανάλογες online υπηρεσίες προσφέρουν η Apple μέσω του iTunes, η Amazon, το Hulu, το YouTube κ.α.
Η ενοικίαση θα κοστίζει 30 Facebook Credits ή 3 δολάρια και θα επιτρέπει την παρακολούθηση της ταινίας απεριόριστες φορές για 48 ώρες.
Η πρώτη ταινία που θα είναι διαθέσιμη στην σελίδα της Warner στο Facebook, θα είναι ο «Σκοτεινός Ιππότης» του Κρίστοφερ Νόλαν, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλοι τίτλοι στο άμεσο μέλλον.
Οι χρήστες του Facebook θα μπορούν να σχολιάζουν τις ταινίες και να συνεχίζουν να επικοινωνούν με τους φίλους τους, την ώρα που βλέπουν την ταινία.
(Πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Δεν βιάζεται η Microsoft να μπει στη «μάχη» της ταμπλέτας

Αφήνει ελεύθερο πεδίο σε Apple και Google





Η Microsoft, η οποία παραμένει η μεγαλύτερη εταιρεία λογισμικού στον κόσμο, δεν θα κυκλοφορήσει -προς το παρόν- ανταγωνιστικό προϊόν έναντι της Apple και της Google σε ό,τι αφορά τις ταμπλέτες. Αυτή η πληροφορία έγινε γνωστή στο πρακτορείο Bloomberg από ανθρώπους που φαίνεται να έχουν γνώση του στρατηγικού πλαισίου της εταιρείας.

Οι δοκιμές για μια νέα έκδοση των Windows θα αρχίσουν στο τέλος αυτού του έτους, σύμφωνα με την ίδια πηγή, η οποία δεν δέχθηκε να κατονομαστεί, λόγω του ότι τα σχέδια δεν έχουν δημοσιοποιηθεί ή ανακοινωθεί επισήμως.

Η Microsoft εργάζεται προς την ενημέρωση των Windows 7, σε κάτι το οποίο θα είναι περισσότερο φιλικό προς τις οθόνες αφής και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Προφανώς, αυτό το λειτουργικό σύστημα θα προορίζεται για τις ταμπλέτες τις Microsoft, η οποία πρέπει να καλύψει τεράστιο κενό σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, πριν οι ταμπλέτες της Google και της Αpple αποκτήσουν ανεπανόρθωτο προβάδισμα.

Εάν η Microsoft κάνει το νέο "ντεμπούτο" της το 2012, τότε μάλλον θα έχει να αντιμετωπίσει τα τρίτης γενιάς iPad και τις δεύτερες ή τις τρίτες εκδόσεις των Android ταμπλετών. 

Το σίγουρο πάντως είναι πως αυτή η αγορά τελειωμό δεν έχει, αφού, σύμφωνα με τα στατιστικά της εταιρείας In-Stat, ο ανταγωνισμός θα εκτιναχθεί στα ύψη με, ήδη, 100 σχέδια για ταμπλέτες να έχουν ήδη καταχωρηθεί.

Move me και η Sony «ανοίγει» το Playstation Move

Στα χνάρια του πολύ επιτυχημένου Kinect της Microsoft, η Sony αποφάσισε να «ανοίξει» το Move που η ίδια κατασκεύασε για το Playstation 3, ελπίζοντας και στη δική του χρήση με… απρόσμενους τρόπους.

Κανείς δεν περίμενε την απήχηση του Kinect «έξω» από τον στενό κόσμο του Xbox 360, για το οποίο αρχικά κατασκευάστηκε. Το Kinect «έσπασε» ώστε να μπορεί να χρησιμοποιείται και σε PCs ή και άλλες συσκευές, κάνοντας αρκετούς προγραμματιστές και χομπίστες, που αναγνώρισαν σε αυτό ένα πρωτότυπο μέσο αλληλεπίδρασης ανθρώπου-μηχανής, να σπεύσουν να δημιουργήσουν projects που το εκμεταλλεύονταν με πρωτότυπους τρόπους – από απλό «χειρισμό του mouse με νεύματα» μέχρι τη δημιουργία… τρισδιάστατων μοντέλων αποκλειστικά μέσω αυτού. Έκτοτε, η ίδια η Microsoft, που αρχικά είχε κατακρίνει τέτοια projects, φρόντισε να «ανοίξει» τους drivers του Kinect και να αρχίσει πια να το αντιμετωπίζει ως μια νέα «πλατφόρμα», και όχι απλά «ένα εξάρτημα για παιχνίδια». Και όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να… αφήσουν ασυγκίνητη τη Sony, της οποίας το «δικό της» αντίστοιχο, Playstation Move, παραμένει «περιορισμένο» στο Playstation 3. Έτσι, δημιουργήθηκε το move.me.

Ένα νέο «εργαλείο» από την ίδια τη Sony, που όμως δεν είναι ακόμη διαθέσιμο, το move.me υπόσχεται να «ανοίξει» το move.me σε επίδοξους developers, ώστε να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν με οποιονδήποτε τρόπο θέλουν για να δημιουργήσουν πρωτότυπες εφαρμογές. Το move.me θα είναι διαθέσιμο στο ευρύ κοινό στο κοντινό μέλλον, και για την ώρα έχει «απλά ανακοινωθεί» - με τη Sony να συγκεντρώνει αιτήσεις από όσους θα ήθελαν να ασχοληθούν μαζί του ώστε, σε μια κίνηση… «Google», να δώσει πρόσβαση κατά προτεραιότητα σε ορισμένους από αυτούς (όπως συνηθίζει η μεγάλη εταιρεία του Internet να δίνει πρόσβαση στις νέες της υπηρεσίες).

Αν και ακόμη δεν είναι απόλυτα γνωστό τι θα επιτρέπει και πώς θα λειτουργεί, η αρχική παρουσίαση φαίνεται κάπως περιοριστική – σε σύγκριση με το Kinect, αφού αναφέρεται πως για τη χρήση του θα απαιτείται ο συνδυασμός του ίδιου του Move με μια Playstation Eye camera, ένα Playstation 3 και ένα PC – ενώ στην περίπτωση του Kinect αρκεί το… «και μια κονσόλα» ή «και ένα PC», και δεν απαιτείται η ύπαρξη αμφότερων. Το αν υπάρχει τέτοιος περιορισμός, ή πρόκειται απλά για την εντύπωση που αφήνει το κείμενο περιγραφής του project από πλευράς της Sony, αλλά και το πώς, τελικά, θα λειτουργεί και θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει κανείς, θα το δούμε εντός λίγων μηνών – αναμένεται να είναι διαθέσιμο για κατέβασμα από το PlayStation Network μέχρι το Φθινόπωρο.